Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Hier kunnen we het hebben over hoe we denken nieuwe dj's te werven.
knokkels
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 13:57

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door knokkels » 15 dec 2016 11:18

Melting schreef:
Elfletterig schreef:
Wellicht kan zoiets werkelijk een tussenstap zijn voordat we mensen zelf laten draaien? Zoiets van: Wil je DJ worden? Kom buurten in ons topic, praat mee, denk mee, deel je muzikale verzoekjes en je ideeën met ons. Dan bekijken we de mogelijkheden!


Dit is ook wat ToT altijd gepromoot heeft.
An sich ben ik er niet op tegen, ware het niet, dat het dan lijkt alsof je door een soort van ballotage commissie moet, alvorens je bij de radio mag draaien.
Dat levert een drempel op.

Ik denk juist dat we de drempel moeten verlagen.


Die ballotagecommissie bestond al in een bepaalde vorm, en -met misschien wat meer communicatie- kan dat wel blijven bestaan. IMHO. dan.

knokkels
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 13:57

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door knokkels » 15 dec 2016 16:07

ToT schreef:Die naam zegt me ook wel iets, en niet in negatieve zin.

@ Guttervolk op de radio; waar leg je de grens?
Ik weet dat je Fylax ook wel weer terug zou willen, maar niet iedereen denkt daar zo over. Ook Fokker zou niet echt heel welkom meer zijn, lijkt me.



Persoonlijk zou ik Fylax niet terug te hoeven, gewoon gebaseerd hoe hij zich opstelde in general. Ook als je respectvol richting hem ging met opties hoe hij zich zou kunnen presenteren om zo een beetje fijner over te komen bleek te moeilijk voor hem. Fokker hetzelfde.

Óf ze laten merken dat ze écht een verandering hebben doorgemaakt, maar dat is voor mij persoonlijk wel een grote if

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 15 dec 2016 17:28

Mee eens.
Mensen die zich respectloos hebben gedragen, moet je er sowieso niet bij willen.

Maar een DeZwabber, Ruler of een Uccie (alle 3 zijn voorbeelden) heb ik wat dat betreft nooit gehoord, en mogen wat mij betreft wel aansluiten.

ToT
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 21:44

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door ToT » 15 dec 2016 23:35

Melting schreef:Mee eens.
Mensen die zich respectloos hebben gedragen, moet je er sowieso niet bij willen.

Maar een DeZwabber, Ruler of een Uccie (alle 3 zijn voorbeelden) heb ik wat dat betreft nooit gehoord, en mogen wat mij betreft wel aansluiten.



No way @ Uccie! :N
Zij en Kally zijn 2 handen op 1 buik. Als je de één toe zou laten, dan moet je de ander ook terug laten komen en met name Kally heeft zich echt vijandig opgesteld tijdens de opsplitsing. Zij had het over "de beerput opentrekken" enzo.

In Ruler ben ik vooral teleurgesteld wat betreft zijn overstap naar de goot, maar met een eventuele terugkeer zou ik an sich niet per sé problemen hebben.

knokkels
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 13:57

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door knokkels » 16 dec 2016 12:48

ToT schreef:
Melting schreef:Mee eens.
Mensen die zich respectloos hebben gedragen, moet je er sowieso niet bij willen.

Maar een DeZwabber, Ruler of een Uccie (alle 3 zijn voorbeelden) heb ik wat dat betreft nooit gehoord, en mogen wat mij betreft wel aansluiten.



No way @ Uccie! :N
Zij en Kally zijn 2 handen op 1 buik. Als je de één toe zou laten, dan moet je de ander ook terug laten komen en met name Kally heeft zich echt vijandig opgesteld tijdens de opsplitsing. Zij had het over "de beerput opentrekken" enzo.

In Ruler ben ik vooral teleurgesteld wat betreft zijn overstap naar de goot, maar met een eventuele terugkeer zou ik an sich niet per sé problemen hebben.


Ik heb nog een half afgemaakte liner voor hem, waar ik zijn stem voor nodig heb _O-

MaryMouse
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 dec 2016 10:57

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door MaryMouse » 16 dec 2016 14:43

Iemand die zijn eerste post in het R49 topic heeft met "ik wil draaien, en ik wil dat nu" mag wat mij betreft echt wel eerst even naar andere DJs luisteren en meeposten in het topic. Ook een 'referentie' van een bestaande DJ is geen garantie voor succes gebleken (het henrivo verhaal).

Ik heb er geen probleem mee als OscarMopperKont weer gaat draaien, zolang hij zich maar respectvol naar anderen blijft gedragen. DevFreak luistert al een paar dagen en post op positieve wijze mee. Geen probleem er mee als hij wil gaan DJen

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 16 dec 2016 18:10

ToT schreef:
Melting schreef:Mee eens.
Mensen die zich respectloos hebben gedragen, moet je er sowieso niet bij willen.

Maar een DeZwabber, Ruler of een Uccie (alle 3 zijn voorbeelden) heb ik wat dat betreft nooit gehoord, en mogen wat mij betreft wel aansluiten.



No way @ Uccie! :N
Zij en Kally zijn 2 handen op 1 buik. Als je de één toe zou laten, dan moet je de ander ook terug laten komen en met name Kally heeft zich echt vijandig opgesteld tijdens de opsplitsing. Zij had het over "de beerput opentrekken" enzo.

In Ruler ben ik vooral teleurgesteld wat betreft zijn overstap naar de goot, maar met een eventuele terugkeer zou ik an sich niet per sé problemen hebben.


Ho, stop!
Als de ene mag, wil dat sowieso niet zeggen dat de ander ook maar automatisch mag. Dat zou niet logisch zijn.
Daarbij.... laatste keer dat Kally iets gepost heeft, is oktober 2015 geweest. Die zal niet ineens (onder die naam) weer online komen.
Hoe sta je er dan tegenover?

(Niet dat ik denk dat Uccie zou willen hoor, maar dat even terzijde)

ToT
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 21:44

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door ToT » 16 dec 2016 22:00

Melting schreef:
ToT schreef:
Melting schreef:Mee eens.
Mensen die zich respectloos hebben gedragen, moet je er sowieso niet bij willen.

Maar een DeZwabber, Ruler of een Uccie (alle 3 zijn voorbeelden) heb ik wat dat betreft nooit gehoord, en mogen wat mij betreft wel aansluiten.



No way @ Uccie! :N
Zij en Kally zijn 2 handen op 1 buik. Als je de één toe zou laten, dan moet je de ander ook terug laten komen en met name Kally heeft zich echt vijandig opgesteld tijdens de opsplitsing. Zij had het over "de beerput opentrekken" enzo.

In Ruler ben ik vooral teleurgesteld wat betreft zijn overstap naar de goot, maar met een eventuele terugkeer zou ik an sich niet per sé problemen hebben.


Ho, stop!
Als de ene mag, wil dat sowieso niet zeggen dat de ander ook maar automatisch mag. Dat zou niet logisch zijn.
Daarbij.... laatste keer dat Kally iets gepost heeft, is oktober 2015 geweest. Die zal niet ineens (onder die naam) weer online komen.
Hoe sta je er dan tegenover?

(Niet dat ik denk dat Uccie zou willen hoor, maar dat even terzijde)

Liever ook niet zomaar onvoorwaardelijk; eerst polsen hoe ze nu over dingen denkt, maar het liefst nog steeds niet.

Verder: die JanCees moet sowieso absoluut geen dj worden hier.

knokkels
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 13:57

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door knokkels » 19 dec 2016 10:36

ToT schreef:Verder: die JanCees moet sowieso absoluut geen dj worden hier.


Die is ook alleen maar aan het martelen en het baggeren óm het martelen en baggeren

Plaats reactie