Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Hier kunnen we het hebben over hoe we denken nieuwe dj's te werven.
Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 13 dec 2016 18:01

ToT schreef:Viro draaide gisteren een paar verzoekjes op Gup, waaronder "What goes around, comes around"; misschien een sneer naar dat na hun vertrek het langzaam maar zeker slechter met ons gaat (hoewel Gutter helemaal bagger loopt).
Fokker is ineens ook weer in het topic en een kloontje van een ex-dj. Dit kloontje heet nu DevFreak, maar ik heb geen idee wie hij oorspronkelijk was. Hij denkt in ieder geval actief mee wat betreft de radio wat uiteraard erg positief overkomt. Hij heeft 3 - 5 jaar geleden ook gedraaid en toont interesse om weer opnieuw te gaan draaien.
Aangezien dat Fokker en Viro actief in het topic zijn en er hoogstwaarschijnlijk nog wel meer Guttervolk mee zit te lurken, KAN het zijn dat het een kloontje is dat ook van GutterFM af komt. Ik denk op zich van niet aangezien hij te positief overkomt en denk dat het misschien F.U.B.A.R. kan zijn of zo. (Was hij in die tijd een dj bij ons?) Dat was een goede gozer dus dat zou wat mij betreft verder geen probleem zijn.


F.U.B.A.R. is op een niet zo nette manier weggegaan toen, als ik me niet vergis.
Ik weet echter niet wie DevFreak zou moeten zijn. Ik zal hem eens een dm sturen. ;)


ToT schreef:Toch versterkt dit wel het gevoel bij mij dat we met een te soepel beleid meerdere Gutterkloontjes als DJ kunnen gaan krijgen.


Wat is daar mis mee? Stel dat een Gutterkloon wil draaien, en dat deze persoon het verneukt. Dan is het over en uit met draaien.
Maar misschien draait deze persoon wel hartstikke leuk, en wil komen draaien omdat er bij ons vaker mensen luisteren dan bij Gutter. Wat is daar dan mis mee?

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 13 dec 2016 19:10

Ik heb DevFreak even gesproken, en hij heet Davey is 22 jaar en heeft een jaar of 5 geleden, een stuk of 10 keer gedraaid.

Ik heb even de lijst van begin 2012 erbij gehaald, en weggestreept wie het zeker niet zijn. Zou het 1 van deze zijn?

• Datdus zorgt voor je portie beats. House is zijn gospel.
• DJ.Morph is het bastaardkind van de Skihut en het rockcafé.
• DJ Mystic draait alles. Maar dan ook alles. Nieuw, oud, fout, echt alles.
• Erik is niet bang van een beetje fout. Maar ook goede muziek laat hij voorbij komen.
• LightLuke is geboren voor de radio. Goeie muziek, warme stem, strakke show. Niet te missen!
• Maisnon? Zeg Mais OUI! tegen deze kersverse DJ.
• Meowington spint en laat je spinnen als een kat bij het haardvuur. Van puur genot.
• Mr-green is nooit uit de 90's ontsnapt. Muziek voor bij je Flippo's en glaasje Punica!
• So_Surreal_Baby is de electro-chef. Masht en mixt alles door, in en onder elkaar.
• Stiffler rocks! Gierende gitaristen, schreeuwende zangers, rammende drummers, hij heeft ze.
• Tchock maakt Tchock Radio. En laat je geTchocked achter.
• Trollscience. Van blues tot metal en van jazz tot rock, Trollscience heeft het en draait het.
• Valhallen is een rock-god in de maak. Zijn specials zijn te goed voor deze wereld.

Of is het Stokstaart?

En hij luistert het liefst naar: alternative rock/pop, blues rock, beetje dubstep en metal, EDM, dat soort dingen. Ook liefhebber van klassieke muziek.

tailfox
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 dec 2016 19:47

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door tailfox » 13 dec 2016 19:24

ToT schreef:Viro draaide gisteren een paar verzoekjes op Gup, waaronder "What goes around, comes around"; misschien een sneer naar dat na hun vertrek het langzaam maar zeker slechter met ons gaat (hoewel Gutter helemaal bagger loopt).
Fokker is ineens ook weer in het topic en een kloontje van een ex-dj. Dit kloontje heet nu DevFreak, maar ik heb geen idee wie hij oorspronkelijk was. Hij denkt in ieder geval actief mee wat betreft de radio wat uiteraard erg positief overkomt. Hij heeft 3 - 5 jaar geleden ook gedraaid en toont interesse om weer opnieuw te gaan draaien.
Aangezien dat Fokker en Viro actief in het topic zijn en er hoogstwaarschijnlijk nog wel meer Guttervolk mee zit te lurken, KAN het zijn dat het een kloontje is dat ook van GutterFM af komt. Ik denk op zich van niet aangezien hij te positief overkomt en denk dat het misschien F.U.B.A.R. kan zijn of zo. (Was hij in die tijd een dj bij ons?) Dat was een goede gozer dus dat zou wat mij betreft verder geen probleem zijn.

Toch versterkt dit wel het gevoel bij mij dat we met een te soepel beleid meerdere Gutterkloontjes als DJ kunnen gaan krijgen.
die devfreak is 22 jaar en lijkt mij te vertrouwen.

een paar van mijn vrienden willen ook een show .
ik heb gezegd maak een account aan op FOK! en post mee(luisteren doen ze wel al.

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 13 dec 2016 20:53

Volgens Tailfox is zijn oude account computerfluisteraar.

De naam zegt me wel iets, maar herinner me niets over misdragingen. Iemand anders wel?

ToT
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 dec 2016 21:44

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door ToT » 13 dec 2016 21:33

Die naam zegt me ook wel iets, en niet in negatieve zin.

@ Guttervolk op de radio; waar leg je de grens?
Ik weet dat je Fylax ook wel weer terug zou willen, maar niet iedereen denkt daar zo over. Ook Fokker zou niet echt heel welkom meer zijn, lijkt me.

Elfletterig
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 dec 2016 22:46

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Elfletterig » 14 dec 2016 14:34

Fokker89 kwam alleen even in het R49-topic vanwege mijn opmerking over Tailfox' idee in Serious Request, om tegelijk voor SR en Radio 49 geld in te zamelen. Dat idee werd door een paar usual suspects afgefakkeld, met aversie jegens R49 als motief. Ik schreef daarover in het R49-topic: Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.

Daar hapte Fokker89 op, daarna nog gevolgd door DM's aan mijn adres, omdat ik niet meer in NWS-SC post. Verder hoeft hier niks achter te worden gezocht. Viro ken ik verder niet.

Wat betreft nieuwe DJ's:
DevFreak wil echt heel graag gaan draaien. Zeker nu Piet ook nog is vertrokken, lijkt de komst van nieuwe DJ's me prima. Maar we kunnen het - wat mij betreft - niet maken om DevFreak nu wél onmiddellijk te laten draaien, terwijl Oscar/Spezza al weken wacht op duidelijkheid. Het is niet aan mij om te beslissen, maar het is hoog tijd dat hij duidelijkheid krijgt.

Wat mij betreft verdienen mensen een nieuwe kans; ze worden ouder en wijzer.

tailfox
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 dec 2016 19:47

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door tailfox » 14 dec 2016 15:24

Elfletterig schreef:Fokker89 kwam alleen even in het R49-topic vanwege mijn opmerking over Tailfox' idee in Serious Request, om tegelijk voor SR en Radio 49 geld in te zamelen. Dat idee werd door een paar usual suspects afgefakkeld, met aversie jegens R49 als motief. Ik schreef daarover in het R49-topic: Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.

Daar hapte Fokker89 op, daarna nog gevolgd door DM's aan mijn adres, omdat ik niet meer in NWS-SC post. Verder hoeft hier niks achter te worden gezocht. Viro ken ik verder niet.

Wat betreft nieuwe DJ's:
DevFreak wil echt heel graag gaan draaien. Zeker nu Piet ook nog is vertrokken, lijkt de komst van nieuwe DJ's me prima. Maar we kunnen het - wat mij betreft - niet maken om DevFreak nu wél onmiddellijk te laten draaien, terwijl Oscar/Spezza al weken wacht op duidelijkheid. Het is niet aan mij om te beslissen, maar het is hoog tijd dat hij duidelijkheid krijgt.

Wat mij betreft verdienen mensen een nieuwe kans; ze worden ouder en wijzer.

spezz heeft alleen geen werkende pc op dit moment ofzo. hij kon al draaien.

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Melting » 14 dec 2016 16:07

Het is bijna zoals Tailfox zegt.
Hij heeft inderdaad geen werkende pc, maar zijn account heb ik afgelopen week aangemaakt. Hij is op de hoogte. :)

Elfletterig
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 dec 2016 22:46

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door Elfletterig » 14 dec 2016 19:03

Mooi, dan kan wat mij betreft het licht ook snel op groen voor DevFreak.

tailfox
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 dec 2016 19:47

Re: Nieuwe dj's 'altijd' toelaten

Bericht door tailfox » 14 dec 2016 20:55

Elfletterig schreef:Mooi, dan kan wat mij betreft het licht ook snel op groen voor DevFreak.

uk heb over hem appart topic gemaakt

Plaats reactie