Dj's algemeen

Hier kunnen we het hebben over hoe we denken nieuwe dj's te werven.
Plaats reactie
Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Dj's algemeen

Bericht door Melting » 05 jan 2017 18:36

Ik heb zojuist een account aangemaakt voor een dj van lang geleden (Opa_vertelt).
Ik herinner me dat hij toen plots was verdwenen, maar ook dat hij erg leuke shows draaide.

Ik hoop dat hij dus niet veranderd is.

MaryMouse
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 dec 2016 10:57

Re: Nieuwe dj's

Bericht door MaryMouse » 06 jan 2017 14:35

^O^

Melting
Site Admin
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 dec 2016 17:40

Re: Dj's algemeen

Bericht door Melting » 14 jan 2017 21:26

Beste allemaal,

vanavond was een dieptepunt bereikt in de carriere van dj Vout. Er was maar 1 luisteraar, en buiten ToT was alleen Piet/Stien nog in het topic die weer lekker negatief bezig was.
Het laatste half uur is Mad nog ingeschakeld.
Ook de afgelopen weken waren er maar een minimaal aantal luisteraars.

Daardoor heb ik besloten om dj Vout voorlopig in te vriezen. De lol is er voor mij wel even af. Vout komt alleen rond carnaval nog even opduiken, maar daarna gaan hij weer in de vriezer.
Voorlopig neem ik de zaterdagavond shows van Vout over.

MadMaster
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 dec 2016 19:48

Re: Dj's algemeen

Bericht door MadMaster » 14 jan 2017 22:13

Melting schreef:Beste allemaal,

vanavond was een dieptepunt bereikt in de carriere van dj Vout. Er was maar 1 luisteraar, en buiten ToT was alleen Piet/Stien nog in het topic die weer lekker negatief bezig was.
Het laatste half uur is Mad nog ingeschakeld.
Ook de afgelopen weken waren er maar een minimaal aantal luisteraars.

Daardoor heb ik besloten om dj Vout voorlopig in te vriezen. De lol is er voor mij wel even af. Vout komt alleen rond carnaval nog even opduiken, maar daarna gaan hij weer in de vriezer.
Voorlopig neem ik de zaterdagavond shows van Vout over.


Kan ik een Vout show met NL oldies (die ik altijd wel kan waarderen, desnoods in het Swahili...) eindelijk eens waarderen, kapt 'ie er mee.
Waar is je kudde trouwe fans gebleven?

Maar ik begrijp je wel, het is frustrerend om veel tijd te besteden aan iets wat niet gewaardeerd of beluisterd wordt.
Neem een borrel van me en carnaval is al weer snel. Geloof ik...

Elfletterig
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 dec 2016 22:46

Re: Dj's algemeen

Bericht door Elfletterig » 15 jan 2017 16:46

Melting schreef:Beste allemaal,

vanavond was een dieptepunt bereikt in de carriere van dj Vout. Er was maar 1 luisteraar, en buiten ToT was alleen Piet/Stien nog in het topic die weer lekker negatief bezig was.
Het laatste half uur is Mad nog ingeschakeld.
Ook de afgelopen weken waren er maar een minimaal aantal luisteraars.

Daardoor heb ik besloten om dj Vout voorlopig in te vriezen. De lol is er voor mij wel even af. Vout komt alleen rond carnaval nog even opduiken, maar daarna gaan hij weer in de vriezer.
Voorlopig neem ik de zaterdagavond shows van Vout over.

En heeft Vout hier zelf ook nog een stem in? ;)

Oprecht jammer dat het zo loopt. Ik snap ook je ergernis over het negatieve gedrag van Piet. Het lijkt me goed als iemand anders dan Melting (een oudgediende, niet ik) hem daarop aanspreekt.
Ik kon gisteren helaas maar een stukje luisteren. Veel mensen willen Wie Is De Mol kijken; je doet er niks aan... - Ik heb gisteren ook geopperd om de show pas om 21:30 uur te starten, als WIDM is afgelopen.

Komende zaterdag hoop ik te kunnen luisteren. Is het niet naar Vout, dan wel naar Melting :)

just me
Berichten: 96
Lid geworden op: 08 dec 2016 19:36

Re: Dj's algemeen

Bericht door just me » 21 jan 2017 21:07

Ik lees het nu pas, mijn excuses :)

ik ben ook vaak op zaterdag niet aanwezig en kan dan niet luisteren, meestal roep ik het wel even. En ik denk dat veel mensen Wie is de Mol kijken.
Ik heb dus ook niet meegemaakt dat Piet negatief was, heel vervelend want ik had er zeker iets van gezegd!

Nogmaals jammer maar begrijpelijk, ik zit in ieder geval nu mee te hakkuh :)

Dank voor alle uurtjes lachen in ieder geval :*

Plaats reactie